Alla inlägg den 30 november 2017

Av anonym anonym - 30 november 2017 23:30

jag somnade runt halv fyra på morgonen hade svårt somna mycket tankar som kom och gick .

och mötet med sur gubben kände jag blev bara för mycket och det gjorde ju mig väldig arg och upprörd också över det ena till det andra så där rök min natt sömn rejält ut måste jag säga att det gjorde.

får dock inte bli så i natt i allafall det är sak som är säker måste jag säga .

min planer i dag var då att gå ner till förrådet och hämta eller närmare rensa gå igenom mina tallrika som staren att börja med kolla om det får att sälja dom eller om det är bara att slänga dom så man får se.

men gick ner tittade på min tallrikar som jag och var bara en som dock var kantstött som jag ska slänga  men alla tallrikar som jag än så länge har jag fått på försäljningen nu 👍.

och mitt lilla ❤️ Var super grining på morgonen ville åka vagnen i stället än att gå och ville knappt röra sig bort från vagnen .

mite prat med en av fröknarna också som gav tips var man kan köpa någonstans eller inte  det ens som man vill r

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards