Alla inlägg den 22 november 2017

Av anonym anonym - 22 november 2017 23:54


mammsen kom in till mig runt åtta sa att mitt lilla ❤️ Hade blivit febrig han var väldigt grinig och ville bara vara hos momi och släppte inte greppet om henne alls.

inte mycket till aptit eller hade han måste jag säga  hur man än försökte hitta på olika saker för han skulle få i sig något i allafall än att inte få i sig nånting alls.

mammsen skulle i väg och lämna systersonens prylar som han ännu ej hade hämta här i från ännu sen han bodde pga att han hade provat röka gräs och hur det blev världens historia av det hela också som han utsattes för.

så det var mammas projekt för dagen medan jag och mitt   satt en stund och tittade på tv bumbi björnarna som är favoriten just nu som han har av nån underlig anledning.

lagade scones lyssna lite på jul musik och åkt själv på en förkylning också så klart .

hade så gärna vela gå till gymmet men blev dock ingenting av det eftersom jag själv känner mig smått krasslig också som jag allt kan ta och göra också men som jag nu gjorde.

sen kom ff i dag med sitt skådespeleri som hon har och vad jag menar med detta är att pratar om sitt orginal barnbarn  i stort sätt varje gång som att det skulle vara intressant som jag eller mitt lilla ❤️❤️ Gudmor gör och förstår inte äns vad för hon är här när man ser att  det är intressant att prata än om annat.

och i dag har mage att fråga mig varför jag tycker att det så jobbigt att hon kommer hit? Hallå liksom hennes 100 % problem barn våldtog mig för 2 år sen  och sen har mage att vräka ur sig en sån störd fråga till mig som hon egentligen borde förståt/ta på allvar och göra något åt det än att låtsas som om att det regnar.😡

funderar på att berätta hela historien för er men vi får se måste fundera på detta.

men tycker att borde ha någon vett i kroppen och fatta hur detta att det är ett våldtäksoffer hon prata med.

och bara nonchalera saken  något hon. Orde tänka på innan ska öppna munnen.

Sen senare på kvällen kom den här tjejen och hämtade skyddshjälm till dom små som jag hade lagt ut på spock igår.

 

Av anonym anonym - 22 november 2017 22:33

Här kommer ett recept på smoothie bowls som jag provade igår och som jag tyckte var god och ville dela med mig av också.
Som jag tycker ni mina läsare prova men skulle rekomedera att ha en halv banan och inte en hel om man inte tycker om banan smak.

Recept

1 fryst banan
1 dl hallon jordgubbar
5 dl blåbär
Mixa allt till en mixer och häll upp i en skål

Häll över några jordgubbar hallon blåbär
Med Chiafrön kokosflingor nötblandning
Och ät!

Mätt blir man av denna i allafall

Av anonym anonym - 22 november 2017 00:39

Så här såg det ut när man vaknade och tittade ut på morgonen.

När vi var ute med mitt lilla hjärta på gården och hade precis kommit ut dit.

Min fina snögubbe som mitt lilla hjärta försökte hjälpa mig med men han gav upp.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards