Alla inlägg den 18 november 2017

Av anonym anonym - 18 november 2017 23:45


  grymt duktiga dansare och roliga och titta på också var det.

var grymt imponerad i allafall,

Av anonym anonym - 18 november 2017 22:30

i natt hade det gungat ordelig runt 10 m/s men kändes som att det var mera än detta också än detta.

En stund kändes det som minst 17 m/s till och med.

Jag hade frusit halva natten också trots ett tjockt täcke fick ta på mig strumptor till och med.

vi åt sjöfrukost och sen till att göra sig i ordning och förbereda sig vad man skulle göra inne i helsingfors med tanke på vädret.

Kom fram till att ta en tur med spårvagnen så det gjorde vi och hamna västra tölö och sen tillbaka där i från också.

Jag är dock ingen soff potatis så jag blev lite rastlös av detta också

så vad mer kunde man göra.

men det var min kompis ville göra så gjorde det.

Sen in till forum och tog en kaffe också.

sen tillbaka till båten också och slappa visade lite bilder från resor överförde lite bilder som jag hade tagit från gårdagen också .

Märkte att jag behövde en ny kabinväska också foten så att den står stilla har pajat så då lönar det sig inte att ha kvar den eller.

och i dag valde jag ta en hamburgare med kyckling inge vidare alls valde bara att äta franska potatisen och kyckling bitarna .

Och sen handla min lilla    pyjamas med stinky och sen senare på kvällen var det en snorkfröken som jag handla också som han skulle få på en gång också.

sen funderare på ett duplo också att köpa till honom i morgon innan båten är framme i hamnen.

Försökte ringa men fick aldrig något svar alls och dålig kontakt från finland också på båten också var det inte alls kul.

Hade tagit med mig mitt lilla   om han hade känt kompisen och att man inte hade haft denna ep eller.

lyssna på indigga band och var fortfarande samma fart i den killen som brukar också sjunga också ,medan sångerskan hon var stel som en pinne bara lite vickande höfter men dock inte samma sätt som den här killen som får igång publiken.

Sen kände man av vågorna igen ännu en gång och lika mycket men kollade på showen också och försökte hålla balansen också.

men sen gick och la mig och somnade på en gång.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards