Alla inlägg den 2 november 2017

Av anonym anonym - 2 november 2017 23:33


igår kväll runt halvt på kräktes jag innan jag gick och la mig igår och inte nog sova så jätte bra eller det detta.

men blev att rensa på toalett stolen och sen också på golvet .

dagens plan var i stor sätt att bara vila i stort sätt hela dagen och med lite sov stunder också och lyssna på musik och sen ladda ner lite latino/zumba musik och bara tagit Lungt har jag slumra till ett par gånger också.

mammsen lämnade /hämtade mitt lilla ❤️ Tiill o från dagis får se i morgon om jag om jag orkar lämna/hämta i morgon honom.❤️

Fick höra Att mitt ❤️ Hade haft en dålig i allafall.

hans bästa kompis a gav honom en kram och han hade på någotvis missförstått.

så var inte ett dugg glad när jan kom hem från förskolan grinig men fick se på lite mumin så funka det medan själv låg o halv sov brevigb

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards