Alla inlägg den 4 november 2017

Av anonym anonym - 4 november 2017 23:30

vaknade halv åtta eller närmare blev väckt kan man nog säga att jag blev av mammsen och mitt ❤️.

men hon behövde sova så gick upp höll mitt Milla ❤️ Sällskap och lekte med honom.

i dag bestämde vi oss för att åka till Danderyd kyrkogård tända ljus för pappa där så det gjorde vi efter mammsen hade vakna och  gjort sig i ordning och man hade bytt blöja på mitt ❤️ Också.

men det hela gick bra också  

även om det tog en liten stund innan vi hittade familjegraven också och själv klart skulle ❤️ Börja busa med att kasta sten på mig så blev omöjligt att ta bilder på mig och ❤️ Som mammsen ville ha fick stenar innan för jacka och tröja kasta sten rakt i ansiktet på mig också till och med.

men det gick snabbt och smidigt i och för sig så klart också.

en promenad med ❤️ Sen så att han fick sova i vagnen   Och tog promenad med honom och plus att jag köpte en plånbok också men den blir till sonens gudmor hon älskar ju rosa och ett bra märke också är det så.

sen annars en lugn kväll har det varit o fick reda på att satmaran skulle komma hit på tisdag också stackars ❤️ Som måste ha med henne att göra förtjänar en bättre farmor som inte ljuger och döljer saker  för andra  ja det där vet ni läsare redan vad det handlar om  och kommer aldrig ske förändringar förutom att hitta en bra pappa för mitt ❤️ Som ser honom som sin egna son det är vad jag vill och hoppas ska snart inträffa också så klart Och snart hoppas jag.👍

Av anonym anonym - 4 november 2017 00:00

    från kyrkogården i dag väldigt fridfullt och stillsamt var det, kom människor som renade och tände ljus mm eller bara för att snygga till det gå till minneslunden mm också  så klart  .

men en väldigt fin dag var det där i allafall min farbror som var först dit i förgår vi skulle egentligen ha åkt igår men blev i dag i stället som sagt.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards