Direktlänk till inlägg 10 december 2019

vart och tagit vaccin för flunsan & idiot företaget kunde inte låta mig vara

Av anonym anonym - 10 december 2019 23:45

dagen i dag började med lämna till trollet på förskolan det var bråttom också eftersom dom skulle renovera eller vaxa golvet i trappen i dag och den 12 december samma tid som i dag.

så vi fick vänta till halv ett för att få komma ut och samma sak på torsdag igen.

men vi kom i väg också  till slut och fick ta vaccinationen för flunsan.

och hem vägen in till öob fanns julgram kulor för 1 krona styck  så passade på att köpa men hemma sen insåg jag kommer behöva massa nya i guld och rött också eftersom jag samtidigt håller på med en gran av kulor.

och så gick vi och hämtade våran julgran sim hade kommit som jag skulle bära hem.

och det var verkligen inte lätt efter sprutan eftersom min arm var bedövad också.

så var ganska jobbigt att bära den från ica maxi hem.

sen hämta lill trollet gjorde jag och blev tvungen att be mamma att komma annars hade jag inte fått hem honom alls.

och då såg att ett mail hade kommit av det här vidriga företaget som fick mig att tända till skrev ett barskt långt mail till dom där dom låtsases inte höra vad dom sa eller.

som att dom tror att man är rena idioten också så klart men som man inte är precis.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 8 maj 22:34


Sovit gott precis som jag och minis smått varmt i soc rummet också var det också . Minis var lätt att få till förskolan också till och med men var mer orolig när han skulle hämtas . I dag blev det allt lungt här hemma less på den här swiffwern m...

Av anonym anonym - Tisdag 7 maj 23:15

Sovit gott minis med har han . Han ville inte äta frukost trots att jag erbjöd honom de när vi klev upp men hopplös att få på kläderna i allafall . Och när man skulle över gatan så då gick det bra efter som vi har en väg avstäng så används våran ga...

Av anonym anonym - Söndag 5 maj 23:33

Anfall i natt och hade visst var lite up and down hade jag fått höra. Och sen skit väder hade ett pyjamas plagg som skulle bytas också. Var till hm och bytte och strssö ger täät och åt grekisk sallad för mig o dag super god. Dagens steg för o d...

Av anonym anonym - Lördag 4 maj 23:11

Denna natt blev upp and down egentligen om man tar det så . Minis vaknade runt tre tiden och blev pigg men efter en kvart så då somna han om också men skulle upp och leka en stund När mamman till klass kompis hörde av sig till sonen som fråga om h...

Av anonym anonym - Fredag 3 maj 23:49

Jag och minis vi sov super gott i natt båda två. Kom upp halv nio ungefär var detta . Kom upp minis ville leka en stund men var dock inte hungrig. I dag var det riktigt underbart väder i dag jag och minis vi var och handla hem jordgubbar gurka to...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards