Alla inlägg under december 2021

Av anonym anonym - 3 december 2021 14:00

sov gott men på mirgon natten visst prata i sömnen & killen med sitt jobbiga snarkade som han har helt ärligt måste jag säga .
jag hade lovat min son att laga pepparkaks deg i dag så att man kunde baka pepparkakor i morgon efter zumban om han nu ville så klart .så bestämde vi att gå med större sonen på fotbollen så att mammsen kunde kolla på nån fotbolls match .
och minis har typ sovit halva dagen känns det som helt men är att han har haft lite ont i magen också.
men jag lagade pepparkaks degen kände typ att degen var förlös men enligt mamma precis lagom var den.
så är ganska missnöjd egnetligen med den.
men under tiden stor trollet var på fotbollen så var vi till butiken och handla under tiden och handla .
men då hittade jag precis det som jag sökte en ny usb sladd runt 70 kr i stället för 149 - 200 kr så hoppas att den nu är bra och ska funka som den ska också.
själv klart skulle killen bli sur som vanligt om man hittade det som man har sökt i ungefär 3, år blir det nu pga att sladden hade gått sönder också.
sen middag hemma min tenneriffa pizza med
veganskt botten majs mozzarella ost (boll varianten) banan och persika riven mozzarella ost och veganskt pizza botten.

Av anonym anonym - 2 december 2021 23:30

hemma igen somna ganska sent också.
rena vinter landet när man tittade ut från fönstret .
väckte killen med att slå till honom för att få liv i honom.
annars ren sjö med snöande när kom ur båten också .
och en på båten som gick förbi trodde minis var en nallebjörn .

Av anonym anonym - 1 december 2021 23:15

bra underhållning och godmat också var inte ett dugg besviken på kvällen i går så kan verkligen inte klaga eller.
vädret i helsingfors var lite lätt snöande och den kylan man minns gissar på -9 ungefär .
så åt sjöfrukosten och stack i väg till hytten fixade oss hämtade passen / covid pappret och sen gick ner till terminalen visade upp dessa och gick.
önskade att man var smalare med tanke på att jag inte kan dra i hop den som jag önska.
men julmarknaden var super mysig med alla stånden och försäljningar som dom hade innan vi till tokmanni och forum och sen mot båten igen via julmarknaden.
och då hade jag börja frysa så jag och minis började gå tillbaka till båten hann in via terminalen och hissen så fick jag höra av killen att han hade ropa på mig men hade inte hört och trodde det var en annan jag hade sett.
hade knappt hunnit sätta mig på scenen på promenaden innan jag fick ett surt vad jag höll på med etc etc.
ärligt talat så vet jag inte längre vad jag ska tycka helt ärligt längre om honom bara kontroll behov etc etc men börja ledsna på honom nu helt ärligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards