Alla inlägg den 14 mars 2022

Av anonym anonym - 14 mars 2022 23:34

hade ett anfall denna oc runt mitt på natten som vanliht.

och sen kom det en väldigt konstig illa stinkand ämne som visade i att amoniak

som också.

mekte med lillen på golvet jag i soffan och somnade i soffan ett ta tills det blev det tråkig för minis och stack öber typ 2. i uter exter hade rört sig 

vädret gjorde jag gick runt riddarfjärden gamla stan turen.

så ringde minis gudmor ocks undra vad co gjorde r sa att vi och tog våran morgon promenad så gjorde upp stt ses sen & sen att gå @ hanske

sen vart man skulle sen på fridhemsplan.

så offeade sista biten med bussen smsa var jag befann mig var precis vid hantverkar gatan nät hsft annan väg & när man klev av då när ett sms kommer & står det sms.et till mig att vi kunde mm   jag var inte så göad bättre att sätt.varför sms mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards