Alla inlägg den 19 mars 2022

Av anonym anonym - 19 mars 2022 23:32

minis väckte en som vanligt 06:00 kansler lite senare t o m också.
i dag skulle vi ha mötet med förvaltaren på förmiddagen så jag hann leks lite med större minis sov middag &!killen tog också en tupplur.
själva mötet gick bra med han hade med sig något papper med min ekonomi som han hade skrivit upp på ett papper och som han hade satt upp på väggen med siffror mm.
tror att killen & mamma förstog böttre allting än jag också med tanke på min dyskalkyli som jag allt har ockdå vilket innebär att jag snurrar lätt ihop siffrorna också plus att jag känner att han inte vill på allvar somden tidigare förvaltare hade en in syn i och försökte ordna så arr jag förstog någolunda bra när enkonmin än hur det var nmen någolunda hoplöst för mig jag kämpa på fle.
efter mötet som hämtade vi åkpsen en enskede som vi hade hita eller närmsre jag som tar hand om detta med att ordna vagnen så man har allt som behövs till lillen och. mig.sen till ikea också och lämna tillbaks något som mamma inte behövde hit.
annars en lugn kväll har det vart och med lets dance att se på.

Av anonym anonym - 19 mars 2022 00:02

känns som man inte har sovit något fast man har det.
men orakade knappt upp & endå så känns det som att man gjort.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards