Alla inlägg den 2 mars 2022

Av anonym anonym - 2 mars 2022 23:41

minis vakande vid 06:10 i dag höll att tuppa efter detta också men myste med honom en stund & gosade en stund med honom efter det så somnade han och jag ocksp gjorde tills jag blev väckt blä men tyvärr kände jag att inte kunde hålla mig på fötter så vilade en halv ungefär så kom större sonen in och sa att jag skulle upp typ sa att skulle kolla på hans lego bygge som jag tiog & gjorde men sa först att jag & minis skulle ha frukost för också innan så kom vi sen dit.
är verkligen impad av större sonens bygge helt ärligt är jag inte lite eller ska ta en bild på konstverket tänkte jag i morgon när so en ej ser på.
sen var mina planer att gå upp till fridhemsplan köpa dagbok & sen majs krokar till minis men det sket sig helt eftersom jag hade glömmt pinkoden tur var hade man inte vart och handlat så gick ner till parken och till större sonen som lekte där för fullt medan igår så då var han typ vill dit men väl framme jättw blyg av sig.
tvärtom i dag & leoslekland .
sen ville han hem typ efter en halv timme var detta också.
plus underbart väder i går lite kyligare bara var det.
men i dag var hemt tvärtom lekte min större i sandlådan och sen ringde syrran somsnulle komma & hälsa på.
tyvärr går ej in pp dessa detaljer vad som hönde men hemma sen så blev han vilde så jag tog med minis på en promenad för att få lite lung & en stund eftersom pulsen var en mite mie hög .
dimmock promeaden skön työövae.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards