Alla inlägg den 15 mars 2022

Av anonym anonym - 15 mars 2022 23:30

kunde inte gå ut på långpromenaden i dag eftersom vi skulle ha ett möte rätt tidigt på dagen & enligt dom vi skulle ha möte med skulle då sluta runt 15:00 tiden & då ska ju sonen hämtas från skolan.
så kom förvaltaren också förbi en sväng innan dom skulle komma som är då min handläggare som bland annat håller i det här med natt jouren.
så kom förvaltaren innan och handläggaren c:a en halv timme efter .
mötet gick fint också så var inga problem med det i allafall men tog ungefär en halv timme.
men efter det gick jag ut en sväng med lille handlade mer clean med jordgubb /smultron hem men kände att det var försent att gå den längresträckan också så blev runt fredhäll men kändes precis som en lagom lång promenad vid detta tillfälle så klagar inte på det sättet men i morgon så blir det långpromenaden i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards