Alla inlägg den 3 mars 2022

Av anonym anonym - 3 mars 2022 23:55

jag sov bra i natt när man väl lyckades att somna också blir knäpp på killens snarkningar som gör att jag har grymt svårr och somna eller närmare hans såmnapne som han inte kan eller vill ta på allvar tycker det är bättre att besvära mig med hans dundrande så jag inte får somna bra.
minisen vaknade runt sju i dag och a behövde inte väcka eftersom minis väckte mig 06:50 men myste & busade en stund gjorde vi försökte få honom somna om men var pigg
så åt frukost sen gick jag större sonen minis ut till parkleken där som spelade lite astrid lindgrens sånger från karlsson på takrt pippi emil i lönneberga.
men vi var i parkleken från 10:30 - 13:40 och hur kul det var att se honom leka utan blygheten.
sen kom syrran på besök en stund också som större sonen blev glad över också plus jag fick ta en fika med henne också samtidigt också.
men inte en timmes promenad som igår med tanke på att minisen blev arg med tanke på att han inte gillar vantar och tycker man ska ha dom utan för i stället min lilla älskling.
nytt försök i morgon i stället efter park vistelsen.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards