Alla inlägg den 6 mars 2022

Av anonym anonym - 6 mars 2022 23:00

störrw sonen ville till leos lekland efter att ha prata om detta i förgår.
så vi bestämde oss att åka i väg & checka hur det var där.
egentligen för lite fikt väder för detta är det men gör ej för vår skull närnare för sonens skull var detta.
kom dit visade sig vara en jätte anläggnkng jämfört mee den i bromma sen hade dom en lekplats för minisen också som jag stannade kvar med, medan killen gick & lekte med större sonen .
så jag stannade där tills minis somnade matade honom innan också gjorde jag så somnade han på en gång.
så gick till killen & större sonen för att ta & se vad dom gjorde för nått kul också.
men blev kvar där ett bra tag fram också vad som var lite dåligt var nog att deras resturang service & att ingenting fungerade eller som tur var hade större sonen tagit med sig frukt & sen vatten också.
plus fattar inte hur dom tänker eller angående detta med resturang servicen men ska scanna på bordet för att få meny & sen beställa vis det sättet & betala via det sättet också.
sen när man ska betala så verkligen dåligt.
pratade med större sonens farmor också ut i fall om hon hade vart på den här anläggningen som hon inte men vi diskutera att ta min son och hans kusin dit så att dom kunde få ses & leka .
sen till butiken efter detta & sen hem titta på melodifestivalen var dock tyvärr besviken att den här latino killen inte gick vidare till finalen.
men men blir spännande & se vem det blir.
sen runt 20 tiden blev min minis förkyld på citygross så när vi gick ut så bröt det loss det här tur var ingen feber.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards