Alla inlägg den 3 december 2022

Av anonym anonym - 3 december 2022 23:46

En d du har möjligt nu detta var vd på en Som vart .
Var super stolt över min stora son också vad han hade utvecklats sen sist Ivar då.

Jag

Av anonym anonym - 3 december 2022 23:00

Svin kallt ute när vi for i väg mot nacka .
Eftersom större sonen skulle ha sin dans show där också.
Minis satt helt skötsamt dår på sin egna stil medan mitt mamma hjärta var stolt över min som också.
Sen den här gången var det lite kortare sen sist när det var showen .
Så hade dom delar upp dem o 2 delar både i dag i morgon .?
Så den började 100 & lite wffer 12:00 var detta perfekt tid &,bra.
Sambon hade betong kurs efter detta man ge jag börjaddds.
Sem bakade jag årets första Lusse katter också i dag också.

Av anonym anonym - 3 december 2022 00:03

Jag hade de möte i dag med 2 av mina kollegor på detta företag & amgående tips på hur man ska komma i gång med allting också & inte skriva enformiga saker också så att det inte blir typ nån dialog & liknande texter också så klart .
Så efter detta möte & sen också alla förslag jag fick så kom det en annan inspiration & jag nu ska träna på också.
Efter mötet gick upp till Fridhemsplan var in till öob köpte present papper till julklapparna i dag det sista jag skulle klä in till barnen & sen något till sambon funderar på rakblad tiöö denna som jag köpte
Sen den hör mötet som vi blev erbjudna var perfekt oclså & start 1 på nu med att komma i gång med det hela också svara på frågor mm såna saker.

Pokémon kalsongerna till den stora också såg av en slump detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards