Alla inlägg den 11 december 2022

Av anonym anonym - 11 december 2022 23:35

Hade ännu en jobbig natt minis vakande helt pigg runt 03:11 sambon fick lugna ner mig också när minis började.
I dag skulle sambon i väg til det nya åkeriet som chefen hade hitta till honom sen efter skulle han försöka bli av med sin monster bil som jag kallar denna också .
Skulle vart på zumban men ingen energi efter nattens under hållning som jag kallar denna efter har hållit på i 2 nätter.
Så jag blev hemma i dag med ugnarna också passade på att handla när minis sov försökte få med min stora gick inte så jätte bra precis.
Bokade kryssning till Helsingfors nu kommande helg också som sagt eftersom jag ville till julmarknaden också få njuta av en dag i Helsingfors också.
Dekorera pepparkakor med större sonen sen också till och med.
Åt middag med sambon innan han stack också till nyqvarn också för att se till att bilen i ordning för innan han som ville kolla på bilen kom .
Varit i dag & köpte en kortison salva på apoteket för dessa konstiga utslag så hoppas att det nu hjälper ett par dagar tog samma som jag hade för några år sen när jag fick stafelykockerna efter att en geting stack mig .
På kvällen när minis skulle läggas så då effer sista försöket med att lägga honom så ville han vara i min famn försökte sätta honom på golvet också skulle genast upp i famnen.
Sen i vardagsrummet så somnade han gott.

En bild jag valde på min veganska sida amgående 3..e advent I dag
Snälla ni som såg min adress som jag la ut beställ gårna för jag måste nu komma i gång med detta.

Pepparkaks dekorationen i dag med större sonen i dag.

Av anonym anonym - 11 december 2022 00:15

Minis piggna till mitt i natten & höll oss vakna ett bra tag oclså.
Men fick sov morgon i allafall sen.
Sen skulle jag kolla på vinter jackor men gick inte så väldigt bra precis är förstor & förklumpig oclså.
Min stora son ville komma med som han också fick också så jag åkte vi till brommablocks där sambon skulle ha en resväska sen kolla på lite jackor men hittade ingenting alls eller i min stor lek precis eller & vet inte om jag samtidigt har lust att springa omkring och leta.
Sen via maxi köpte till den rätten som pappa brukade laga också.
Efter det pepparkaks bakning med stora sonen det gick bra tyckte jag i allafall.
Sen senare på kvällen så hände det hade lagt mig så kom ett samtal av ungarnas gudmor om jag kunde öppna för hennes dotter så ställde upp med detta gick till porten gick lite framåt & tillbaka medan man vänta så kom det efter 10 minuter att hon hade stannat hos sin pappa samtidigt bra med tanke på mörker och man vet aldrig vad det är för typer ute Sent på kvällarna också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards