Alla inlägg den 18 december 2022

Av anonym anonym - 18 december 2022 23:15

En trevlig kryssning för utom att det gick unga i stort till Mariehamn & märktes på lilleman också så klart när han kröp upp mellan oss för att kunna sova.
Mig tog det tid.
Kanske har med att göra hur sambon behandlade också när vi stog & pratade med hans vänner & när dom frågade vad vi skulle göra & om vi skulle komma med till baren och sambon en självklarhet & stack utan att tänka på mig & lilleman så att jag blev tvär inte svartsjuk/avundsjuk men besviken på honom att inte diskutera med mig om vad jag tyckte sen angående sonen också så klart för en familj går som nr om man har familj.
Sa i från också & då kom plötsligt i håg vad vi skulle göra.
Sen berättare jag för honom hur tog detta med hans ignorerade könde egentligen hur jag bara ville skrika rakt ut .
Sen hur minis också vill röra sig som han ignorera också.
Sliutade sen i hytten innan minis skrek mamma hur jag bara satt och grät på grund av hur sårad jag var.
Så var slutet av resan också .
När vi kom hem berättade mammsen att mammse. Som spelade tomten kom runt 17:00 & hade meddela sambons mamma detta också så klart kom typ bara 5 minuter efter att tomten har vart vid fönstret.
Men vi öppnade julklapparna när dom hade kommit också .
Sen berättade att jag velade angående Teneriffa resan också så klart med tanke på familjemedlem också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards