Alla inlägg den 22 december 2022

Av anonym anonym - 22 december 2022 23:28

Minis var trött i morse precis som jag också.
Sonen skulle till skolan för det var nån sorts jul fest som dom hade dock blev ett missförstånd .han hade prata något om att han ville farmor skulle komma som ligger i covid visade det sig.
Mammsen hade lämna honom på skolan & runt två timmar senare så ringde det från skolan där min stora sa att det var julfest och att föräldrar var där & ville att jag skulle komma dit och umgås en stund så ville han sen att komma med hem också så klart.
Så då tog jag med honom hem pratade om tenneriffa resan & sen också om Pokémon också lite.
Sen kom farmor alla munskydd på kom och gav julklappar till min stora och sen fick minis också 1 paket.
Sen hämta vi sonen på förskolan jag och min stora son.
Hämta hem paketet som visade sig vara kläder .
Sen hade syrran skrivit till mig på Messenger att hon har mage att höra av sig alltså att göra något sånt efter vad hon har gjort.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards