Alla inlägg den 9 december 2022

Av anonym anonym - 9 december 2022 23:20

Minis vill till förskolan tidigare i dag & som jag tyckte var okey plus lagom tid också så klart. Kom hem satte mig & drack andra koppen kaffe också så ringde sambon plötsligt på Messenger oclså lite oväntat med att tro att sambon var hemma också som sagt.
Så vi satt & prata om det här med resväskor också eftersom sambon behöver en egen resväska nu eftersom mammsen ska ha ändra angående sin packning för att ha en resväska mindre också glömde sen bort mammografi i dag också till & med pga av detta .
Men men kommer nya brev & måste ha mera koll på nu också till & med.
Sen till Ica Maxi & handla också hittade ett intressant recept också på någon citron - lax rätt som jag bestämde mig allt för också .
Sen ni har en ny militär börja försöka övertala mig att ta emot ett paket & helt ärligt så den här gången riktigt skrämmande helt ärligt om man säger så.
Mee att visa bild på dessa pengar också hur mycket det är också .
Men bara att streta emot som sagt också är detta också.
Kursen som jag & sambon går på den går super bra & är väldigt peppad också på detta och jag har börja se lite skillnad på sitt beetende mot större sonen som är mycket bättre eller börjar bli också enligt mig också.
Men tycker att den går absolut bra & fick själv en liten käft smäll också som jag brukar säga när jag börjar förstå den andra personen känner sig med tanke på hur mobil beroende jag är så ska verkligen försöka att ta itu med den punkten & ge mer tid till sambon också än nu pga mobilen när man är ensam med honom när dom är hos mormor eller lagt sig .
Se en video snutt hur man ska göra för att se sitt barn den uppmärksamhet som behövs.
Minis var glad när vi kom hem också gosade med oss en stund innan tröttheten kom.
Sen i dag så var det sista dagen som samvon hade schakt också till & med märktes att han tyckte det var jobbigt också att sluta med detta.

Sen snöa i dag till & från också ingen kaos variant eller.

Köpte 2 såna här i dag som kag vart sugen på väldigt länge ockdå.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards