Alla inlägg den 4 december 2022

Av anonym anonym - 4 december 2022 23:30

Har prata med lite engelska personer vad kan det vara nekar nu hela tiden efter att kag blev blåst en av dom dessa som var 4 år sen nu
Lyckades samtidig utveckla känslor till honom.
Men den här veckan så är allting nu på samma spår så pga av detta så då ska jag ta & blockera dessa person bara en som inte har betett sig så än så länge.

Av anonym anonym - 4 december 2022 22:58

Var grymt trött i dag eller i morse när jag vaknade också kände mig helt orkeslös i kroppen också till mig .
I dag blev det en inne dag för min del också precis och sambon var ner i källaren & kolla efter en jacka som jag kunde låna för vintern också & ett par skor också eftersom jag är nekad till detta också pga den här hala ormen till förvaltare som håller på med falska knep och nekande av saker.
Så i dag efter han var klar så duschade vi minis efter detta tog jag och duschade också känner verkligen att jag har vanskött kroppen & inte lite eller helt ärligt.
Så har min stora son blivit dåligt också började fundera om det har med att göra att det var därför han var osäker på det hela också.

Såg dubbelt värre ut i går gjorde detta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards