Alla inlägg den 21 december 2022

Av anonym anonym - 21 december 2022 23:00

Svår väckt i dag i dag & många tankar som snurrade i huvudet också .
Angående det min stora son sa till mig om resan och sen att jag skullr köpa en ny jul pyjamas till minis passade på att köpa mera pärlor till mig men andra färger kollade på Pokémon pyjamas eftersom det inte fanns den jag ville ha .
Bestämde mig för att titta i en underkänds butik på röd bh men tänker inte betala 859 för en pusch up.
Var på Lindex men samma sak där också var det men denna gång billigare men inte min storlek som jag ville ha som jag var intresserad av också så klart.
Hämtade min stora från skolan också & det första han nämnde var att han ville komma med till tenneriffa också som jag sa att det går säkert att ordna också så klart och som det också så klart gjorde.
Sambon packade på kvällen också sina saker och jag ska skriva listan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards