Alla inlägg den 19 december 2022

Av anonym anonym - 19 december 2022 23:30

Jag blev ju ganska upprörd i går efter vi hade lagt oss när sambon hade sin mobil i handen och visade mig en snutt av en porr film eller en snutt som såra mig bra.,
Och kunde inte somna eller vakade till 4 tiden på morgonen också.
Så efter att jag hade vaknat så skrev jag direkt ett sms till sambon & ställde honom mot väggen och sen när han väl svara så sa han att det var ett skämt .
Hade barnens gudmor här i dag prata med henne om detta .
Sen var det bara att hämta minis och sen middag stora sonen ville äta med mig och som han fick också så då sa han rakt ut till mlg mamma kan inte du stanna hemma än att åka utan mig så då förstog jag att han menade allvar och hörde det på rösten och med tanke på hur situationen med kursen vi har så är det nr 1 för mig jag har nu fått världens ångest och eftersom det känns bara mer och mer att jag vill vara hemma med tanke på operationer som ska utföras igen ocksä och vill ha både mig & min stora son nära mig .
Lutar mer åt detta håll nu är ju endå familjemedlem så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards