Alla inlägg den 10 april 2022

Av anonym anonym - 10 april 2022 23:30

zumban gick bra kanske inte helt fokuserad helt huvudet saken var man hände med.
sen besök av förvaltaren hade lite frågor till honom som försökte kunde lösa så att det var gjort angående morgon dagens möte bland annat var det.
efter mötet blev det att det åka till kungenskurva &,en bilfirma där killen var intresserad av ett par bilar men sluta med att jag lyckades övertala älsklingen att köpa bilen
efter att ha titta på några så var det den här som jag blev helt kär i .
var en annan som var intresserad av bilen men det var vi som fick den med ett bättre pris också till & med & ett bra erbjudande på försäkringar mm.

jag blev helt kär i denna bil i allafall med mycket bra funktioner mm.
både för vuxna & barn.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards