Alla inlägg den 19 april 2022

Av anonym anonym - 19 april 2022 23:45

en promenad på nästan 3 timmar underbart väder i dag har det vart.
gissar på 18-19 grader i dag gick vanliga rundan i dag o bara njöt av solen också så klagar absolut inte alls.
Minis var också nöjd varken arg eller grinig som han allt kan vara med bland angående promenader.
kom hem sen han fick krypa omkring och leka fick lunch sen ringde gubben & berättade att hans chef hade accepterat att han hade fått lämna lastbilen kvar på plats eftersom han skulle dit i morgon också efter lite velande ett tag men hade gett sig till slut i allafall .
så möttes upp vid söder eftersom jag skulle titta på mobil telefon som jag ville ha så möttes på söder för att köpa denna mobil plus kände att jag började ge upp hoppet på marketplace & blocket med tanke på färger plus färger som jag velade mellan mellan som typ var 3 stycken men detta kändes som rätt färg endå angående mig.
men tog ej lång stund i allafall sen hem & käka mat sen var jag helt slut nästan sommade på soffan till och med.
men sen en sak som jag ångrar att jag gjorde men samtidigt vill göra detta det var att skriva på det här sos barnbyar jag vill så gärna men när min ekonomi inte är just nu den bästa eller som sagt så men vill verkligen hjälpa till.

nya mobilen framsida/baksida är detta kommer börja använda så fort jag fått ett snyggt plånboks fodral.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards