Alla inlägg den 29 april 2022

Av anonym anonym - 29 april 2022 23:15

blev små förkyld vilket gjorde att jag stannade inne i stort sätt hela dagen i dag.
nu till angående detta möte för ett par dagar sen efter det här mötet på vuxenenheten mm.
så samma kväll fick jag en oros anmälan helt i onödan man tog ju närmare illa vid kränkt så man ville knappt gå ut över huvudtaget man sov dåligt etc etc.
i dag hade vi mötet med dom här människorna som också tyckte det var onödigt helt ärligt och det märkte man att dom också tyckte när dom såg att barnen hade det bra etc etc .
och sen var förvaltaren här också och försa sig lite om vissa saker också som sagt som jag inte var så glad över mm.
men annars så gick allt bra i allafall och sen bokade jag in ett zumba pass också så att det var klart också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards