Alla inlägg den 18 april 2022

Av anonym anonym - 18 april 2022 23:30

större sonen skulle få träffa sin moster i dag mening skulle komma hit

men när hon är så krånglig med mammsen ena stunden tål henne & andra stunden tål henne inte

på grund av det ena eller det andra eller handlar om pengar som det är för det mesta det handlar om

som vanlig.

men hon ringde till killens mobil & fråga om vi kunde komma ut till vällingby & fika där plus att sonen fick sin påsk present ockdå .

medan dom var in på leksaks butiken var vi in på normal  där en tjej som skulle förbi mig bara slog mig i 

midjan och sa på ett otrevligt sätt jag ska förbi.

Jag gillar verkligen inte vällingby längre helt annan miljö kände man vågade knappt ha mobilen framme också

som sagt. 

Killen pratade inne på tele 2 om färgerna på telefonerna plus färg som jag är dock intresserad av så började syrran tjata igen om att köpa min resterande mobil men det vill inte jag alls kommer nog ge den till min större son tänkte jag mig .

gjort misstaget en gång med att säljq mobil till syrran en gång och aldrig mera verkligen något som jag absolut ångra och gör det än i dag. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards