Alla inlägg den 2 april 2022

Av anonym anonym - 2 april 2022 23:48

sov bra & killen skulle på kurs i dag.
jag & mina 2 satt & prata i köket
efter att killen hade åkt i väg till nyqvarn.
jag & minis åt frukost.
och sen gick senare underbart väderl lite var kyligt men i solen var det allt varmt.
sen ringde killen och tycktw mme vi skulle hälsa på hans farsa jag kände bara jaha ok .
har lite skräck obekväm angående pappan.
dessutom tycker jag att det är ge och ta om han ska träffa sitt barbaen.
är väl för honom att ta med sig en skötare som kan hjälpa honom.
gillat inte sånt att det är bara en som ska hälsa på.
åker då flr sonens skull som sagt och inte otäcka pappan.

ti

Av anonym anonym - 2 april 2022 00:16

minis hsr vaknat sju igen vilket innebär att jag har själv fått sova en extra stund för en gångs skull.
det här med gå upp 06:00 känns inte längre ok alls måste jsg säga.
äkta april väder i dag mulet när jag & minis kom upp pt frukost mm.
sen efter det en halv timme som solen fram sen börja hagla/ snö så har stannat hemma hela dagen pga vädert plus ville inte att minis akulle börja fnös det var det ?.
mejla till tyt tt.
sen tankar om blommor att köps på ikea och välja på lite olika fusk blommor att ha till hyllan högdr

alternativ två år sen var vi till dig trt tyt

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards