Alla inlägg den 28 april 2022

Av anonym anonym - 28 april 2022 23:30

i dag blev jag små förkyld näsan har bara runnit och runnit hela dagen har nyst hur mycket som helst ont i kroppen och kännt mig helt & hållet seg också.?
så var sonens gudmor över en stund också efter att jag hade varit i butiken sa bara till henne ordet pollen allergi för att slippa avslöja saker också o slippa få höra direkt att jag inte kommer plus att jag behövde hennes hjälp också så klart angående få bort saker här också som behövdes få bort med tanke på vårat möte i morgon som jag berättar mera om då när det har varit vill inte berätta innan.
annars underbart väder i dag men tyvärr blivit smått små förkyld också rena oturen.
sen när killen kom hem så rensade vi undan här saker som inte behövdes längre vara framme eller behövdes ta bort julstjärnorna som hängt vid fönstren också oct andra julsaker också.
sen när när bemanningen skulle komma o ha natt pass så då runt 22:00 kom ingen avvaktade till 22:30 skickade ett sms till henne och då kom ett sms av den här tjejen att hon inte skulle jobba i kväll fast hon skulle enligt schemat .
sen tog jag kontakt med den andra tjejen som bruka vara här om det är nån ändring i schemat men enligt henne var det inte eller något sånt.
hon sa det var i morgon hon skulle jobba men då var det den här tjejen A som ska ha passet i morgon kväll.


ps.köpte i dag nya blommor för att det skulle trevligare ut också än inga blommor alls.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards