Alla inlägg den 9 april 2022

Av anonym anonym - 9 april 2022 01:21

anfall i natt och när a kom in hade minis vaknat några minuter innan a kom in till oss & skulle väcka

oss men känns ju så onödigt det när sonen väcker en lite innan sex också så känns lite onödigt att ha detta som sagt

så är ganska störd på detta måste jag säga att jag är också på det här med kommu jävlarnas fix ideer som dom allt har också

som sagt.

vädret i dag är runt skit väder också så  dag har man stannat inne precis hela dagen också pga att det har vart 

regn och snöblandat och hagel med jämna mellan rum också så blev inne tills att killen ringde & var på väg hem i från jobbet 

också så skulle jag hämta stora sonen från skolan sista dagen innan påsklovet också var inget skönt väder att gå ut i eller tyckte.

killen ringde mig på nytt sen igen när han var precis utan för var bara & lämnade lite jobb saker & kom med sen mig & minis för

att hämta den stora på skolan.

men vilket skit väder , var ju meningen att vi skuölr åka & kolla på en bil som killen var intresserad men blev såd. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards