Alla inlägg den 20 augusti 2022

Av anonym anonym - 20 augusti 2022 23:15

sov gott i natt blev väckt av min större son också.

som då väckte sambon tur var minis redan vaken till & med så

man inte behövde vara orolig på den punkten som sagt som tur var han försökte väcka mig också.

i dag var vädret bara regn ena stunden duggregn & andra stunden ösregn 

som pendla .

vi tog en fika jag & sambon på espresso house våra frappino mocca som jag brukar ta & sambon sin frapinno caramel som han gillar.

så satt vi under taket där i vid hornsbergstrand brevid Ica maxi under markisen  vid espressohouse i här speciella vädret. 
mammsen & större sonen skulle till Ikea efter att jag gjorde efter att jag hade duschat & tvätta håret innan.

så ringde mamma när vi var på hem från Ica & fråga om vi kunde komma dit & hjälpa till  med något  Som hon inte kunde hantera själv så.

så vi drog dit & hjälpte packade upp allting snabbt också plus att minis fick också sova lite mera än han hade hunnit göra innan ocks.

hem vägen fick sambon punka på bilden hörde en svag smäll men trodde allt det var åska på lite längre håll också.

den var någon kille som tutade på oss & sa att vi hade fått punktering på högre bak däcket så sambon blev stående med bilen ett par timmar för stt få i ordning allt på detts tog ett par timmar Typ 2-3 timmar Var detta.

och på andra sidan gatan höll dom på att förbereda något vad det nu var men antar sköts upp det pga dett väder.

 

 

anna

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards