Alla inlägg den 16 augusti 2022

Av anonym anonym - 16 augusti 2022 23:51

En bra natt förutom varmt så klart .
Ät frukost med lillen han var ej så hungrig så lät honom äta i stället när han Ville ha För att ej känna sig tvingad på något vis.
Vädret var lika varmt som i går men hade lovats åska .
Vart krafta vindar också.
Och i morgon så kommer min andra son hem också.
Köpte 3 linnen idag två var dagliga & 1 för gymmet lägger ut bild på dom i morgon

Av anonym anonym - 16 augusti 2022 00:37

Vaknade samtidigr med minis eftersom den här tjejen som var 4 timmar här på morgon natten skulle gå kl 07:00 .
Jag somnade om en stund precis som minis gjorde också.
Men sen kom vi upp ordentligt båda två.
Minis aptit var inte den bästa precis ville ha mer vätska än fast föda .
Ställde mig vid fönstret för att kolla hur läget med temperaturen låg men var ännu mer kvavare i dag än igår.
Jag märkte att minis var tröttare än vanligt ville ha mera mjölk också så la honom i sängen och somnade nästan tvärt t o m.
Mulet typ hela förmiddagen också var det.
Sen en tripp upp till Fridhemsplan när han hade vaknat .
Outhärdlig väder var lika varmt inne som ute & lika varmt i skuggan också.
Så blev att stanna inom hus tills. Att värmen hade sjunkit sen snabb sväng till butiken där minis gudmor behövde tomat puré.
Såg ingen puré alls var helt tomt också på alla hyllor där glas burkar fanns enligt henne.
Men blev ett annat märke till slut.
Sen kom hon & hälsa på en stund också .

Så här såg det ut på hyllorna tills hon nämnde burkarna ovan för.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards