Alla inlägg den 11 augusti 2022

Av anonym anonym - 11 augusti 2022 23:40

Tog kontakt med minis gudmor efter att jag såg att hon hade ringt mig runt nio tiden.
Så hörde av mig till henne & sa att minis hade precis vaknat då var kl kvart över nio.
Efter detta gick in på fb hade fått en kommentar av sambons brorsa vilket gjorde att jag bestämde mig för att skriva på pm om vem man är uppvuxen mm hur man funkar.

störde mig på kommentarerna bor ni tillsammans & lever ni som en familj & där fick jag nog inte första gången som hoppar på mig eller skriver så jag tar illa vid mig som att han inte tycker mig precis den bilden har fått av honom nu medan hans tjej gillar mig motsatta hållet.


så bestämde mig att berätta vem jag var

sen angående städning:tvättning & mina bestlund av vadd jag skulle: gjorde för att bli självständig 

som är viktigt för mig & ska inte sabbas som det känns som.

sen vad jag har släkt & uppvuxen med vad det det är för familj/ släkt jag har .äter/inte.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards