Alla inlägg den 3 augusti 2022

Av anonym anonym - 3 augusti 2022 23:00

Fick skit från sambon ännu en gång i dag bara för att jag nämnde vissa saker men vad ska jag göra jag har också rätt att utrycka mig prata om saker.
Känns som man ej har det helt ärligt mer behandlad som skit ha koll på minis & den större för dom inte ska få samma skit dom med som dom får.
Men är väldigt rädd om minis också med tanke på att jag ej litar på sambon alls eller.
Men vi åkte i dag till iso omena betyder stora äpplet också.
Checkade runt i butiker där också inget litet köp centrum precis är det eller.
Men var trevligt , sen skulle vi byta blöja på minis & bara för att jag inte kom inte med vagnen då blev han sur & gav mig skit för detta som att det var mitt fel ungefär fast det var eller men orkar inte längre mer med honom helt ärlig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards