Alla inlägg den 13 augusti 2022

Av anonym anonym - 13 augusti 2022 23:38

Sov gott trots fruktansvärda & jobbiga snarkningar så man hade svårt & somna som sambon bara ser som enda skämt ungefär.
Tyvärr.
I dag när vi gick upp då var klockan runt halv tio & temperaturen runt 26 då kollade på nyheterna & förstog att det skulle bli en rejält varm dag också så man ta & duscha senare i dag också.
Mitt problem är att jag är varm blodig & kan inte vara hur länge som helst i solen utan att man får för varmt också så klart
Typ en på fb sidan som ej fattar det hur det är att ha det så & hur jobbigt det kan vara att ha det så också så klart utan att en massa klagomål också på det som sagt för en som annars älskar sol också så klart.
Men vi tog en promenad in till stan i denna värme via norrmälar strand .
Sambon skulle in till stan & lämna tandplåtar/papper till den tandläkare som han ska börja gå hos.
Sen tog vi en promenad till espresso house & tog en frappino .
Sen hem & tog en dusch från hals till fötter som sagt.
Annars efter detta stannat inne hela dagen har man gjort.
Sen tog på en ansikts mask fräsch doft men min hy gillade inte den alls.
Ska börja köpa hem lite masker börja sköta om ansiktet mm nu.

Fräsch doft skulle vara lugnande för ansiktet
Me tyvärr var det ingenting som min hy riktigt gillade något ämne som inte passade min hud.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards