Alla inlägg den 29 augusti 2022

Av anonym anonym - 29 augusti 2022 23:05

Nu var det verkligen lite andra temperaturer när man kom upp .
Hade en fight med lillen i dag när jag skulle ut med honom också.
Han har haft rejäl otur hela dagen i dag i stort sätt måste jag säga att det gjorde.
Fick större sonens stol som han har haft dom liten när han har suttit rita eller ätit framför tv.n tyvärr han oturen att ramla i från denna stol & denna gång had oturen att slå underläppen i stället så blödde inte lika mycket så tog undan den i stället.

Kände mig lite små krasslig på morgonen & speciellt i halsen som har kliat hela tiden i stort sätt.
Var en sväng till butiken i dag med världens fight start för att få minis i vagnen sen skulle han böka hela vägen dit & sen hem.
Min stackars lilla älskling som sagt.
Bytte suffletten på vagnen nu också eftersom det nu börjar bli höst också som sagt så nästan gång blir det till tenneriffa resan.
Men det har varit kyligare i dag skulle hämta större sonen i från dansen i dag som jag lovade morsan också .
Tog på mig ett av världens äckligaste skitigaste byxor hade ingen annat val på kläder som sagt.
Men då visade det sig att mammsen redan hade hämta stora sonen .
Sen fick jag lite tips på dekorering på tårtloclet också efter att var in på en medlemssida på fb som har med bakning o göra.
Vilka fina bilder på tårtor det har kommit till mig som förslag.
Har varit kyligt hela dagen & blåst ordentligt också har det gjort också och väldigt mycket ena stunden regn moln andra stunden nästan åskmoln så det har allt vart en kombo i dag men inget regn i allafall.

Här var ett tårt förslag tyckte den var väldigt imponerande.
Men kändes lite för svår enligt mig helt ärligt .
Mycket socker pasta verkar det vara.

Det här är en som jag blev väldigt sugen på att baka så tänkte denna med dessa färger & sen choklad botten med vanlig inne håll.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards