Alla inlägg den 31 augusti 2022

Av anonym anonym - 31 augusti 2022 22:57

Hade lite skum dröm på morgonen i morse tills att min stora väckte mig & minis.
Det har med att göra att för mig känns det väldigt udda att vara tillbaka på samma förskola som större sonen men samtidigt känns endå tryggt att han har samma fröknar som min stora hade också plus så känns tryggt det också.
Men han tog verkligen för sig på introduktion också med att ta pennor ur handen på ett barn också så det kändes väl lite udda.
Så vi var ett par stycken som hade introduktion i dag typ 4-5 stycken barn var det.
Sen när vi kom hem var minis ganska trött så han fick sova en stund sen efter det så blev det upp till Fridhemsplan för att rösta också så att det var gjort också & slippa vänta på den här förvaltaren ska skicka i väg detta till mig.
Vädret vart till & från efter kl 13:30 som en sol en stunden & regn efter den andra så har vart till & från hela tiden i stället
Sen på kvällen föräldra möten som mammsen & sambon gick på jag stanna hemma med barnen den ena skulle själv klar vara envis med att sättal sig under diskbänken & den andra år mat.
Men allt gick bra till slut också till & med.
Stora sonen ropade på mig 2 gånger för att minis hade satt sig där & dragit fram diskmaskin kapslarna också som han in får.
Han verkar vara lite mer hjälpsammare än vad han är med mammsen & sambon i närheten .
Sen vattnade våra grönsaker som jag nog snart kommer ta in för att det har börja bli kallare & kallare ut nu också som sagt.
Plus sen har jag smått börja planera min födelsedag tårtan & sen för dom som inte vill ha tårta så klart så att det finns både och.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards