Alla inlägg den 30 augusti 2022

Av anonym anonym - 30 augusti 2022 22:48

I morgon blir det att förbereda minis in för att börja förskolan i morgon & känns väldigt skumt att förbereda honom att börjar.
I dag blev det en lugn dag förutom när lillen skulle sova middag.
Började smått nu planera hur jag ska ha min tårta som är mer för mig hur den ska vara.
Lägga undan det som ska till den kommer nog att bli frosting i olika färger också
Sen till det andra som jag tänkt typ kanel bullar kakor.
Var lite små dugg i dag också när vi skulle gå ut jag &, minis.
Sen mötte upp mammsen vid bensin stationen också.
Sen blev lite besviken på mammsen för vissa saker också efter det här med syrran att hon skulle bo här efter att hon klanta till sig dagen efter att vi kom hem från Finland.
Inte alls pigg på att hon ska vara här eller som sagt så är väldigt besviken på mamma.
Plus varför åka när man fyller år också som sagt.
Eftersom man blir 40 nästa söndag som sagt inte ens min pappa skulle ha bara åkt hur som helst som mamma.
Saknar pappa så väldigt mycket också.
I dag är det 2 år sen som jag & min sambo träffades som jag har det så där med nu också efter allt han tabbade sig på sommarn mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards