Alla inlägg den 3 september 2022

Av anonym anonym - 3 september 2022 23:15

Väl hemma vad jag sen i butiken efter att mammsen var till butiken .
Jag & minis åt lite avokado bland annat precis minis älskar avokado.
Så efter detta gick vi också för att jag ville ha en till smörkräms påse för att vara på säkra sidan också
Sen var händer självklart att jag börjar pipa på dit vägen in i butiken & sen ut också så klart.
inte alls ett roligt på eller.
Var & köpte bröd & smörkräm & ville titta på en avskalar regn kläder för att också ha hemma som gummi stövlar.
Så amgående regnkläder så är det nu
2 är olika alternativ som jag står eller funderar på antingen på maxi eller sen på hm men ska ta en bild på den men den var väldigt fin i allafall.
Men den jag tog på maxi såg då ut så här

Men gärna i beige har den fått vara eller blå.

Av anonym anonym - 3 september 2022 23:03

Sov gott men hade visst frågat sambon i dag om vad det var för dag .
Har nog mycket med & göra det här med dopet som sagt hur situationen har vart i dag också .
Jag tycker att det är frustrerande att ha stora sonens pappa i närheten eller se bild på honom höra hans namn mm.
Kände mig frustrerad inte lite eller så klart .
Eftersom jag fick ett missfall 2018 & som jag inte hade haft nån aning om alls efter att vi hade haft sex några gånger eller som sagt.
Som då hade visa sig att jag då var i vecka åtta hade havandeskapsförgiftning tror jag det hette hade inte kunna stå på fötterna eller.
Hade svimmat inne på serafen också rakt i famnen på min syster var det .
Så på detta sätt var det nervöst att man hade sett honom eftersom det var han som jag fick missfallet med.
Men åkte för farmorns dotter & hennes bebis skull & inget mera.
Har precis fått kontakt med henne också så en av orsakerna också var detta .
Men själv tillställningen var trevlig om man säger så man fick lite inspiration till sin egna födelsedag som är nästa lördag.
Annars så var det en lung kväll hemma också lillen skulle umgås med mammsen.
Mammsen diskutera lite om det här med att åka till Finland men hur osäker hon var nu pga att hon var onykter också..
Så då vet man vad som hänt också som sagt.

Av anonym anonym - 3 september 2022 00:12

Inskolningen hade visst gått bra i dag hörde & undertiden passade jag på & förbereda min tårta också till kommande helg,
Sen kom världens ösregn också en stund också & precis innan jag skulle hämta sambon & minis också.
En trevlig eftermiddag & kväll var det. Också förutom inom 2 saker.
På vägen hem så lossnade sambons tand & sen att han skulle starta bråk igen denna gång angående mina bak saker det sårade mig så mig så mycket så att jag blev sårad & låste in mig på toaletten för att gråta plus att säga sluta hacka på mig om angående mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards