Alla inlägg den 5 september 2022

Av anonym anonym - 5 september 2022 23:39

Sov inte ett alls bra i natt överhuvudtaget helt ärligt & inte roligt.
Sambon var & drog ut en tand i går men inget som ska påverka min sömn alls överhuvudtaget eller om man går upp tidigt så ska man inte störa sin sambo eller få sin sambo att lida enligt mig skylla på sömnen hela tiden inget jag köper än att ta saken på allvar också som sagt som att inte är redan trött på saker angående detta.
När jag & minis kom så undra den ena barnskötaren varför jag såg så trött ut så det vara bara att berätta varför och det kommer sig.
Annars var det min tur & en annan som kom dit i dag höll varandra i sällskap mm .
Men minis var inte alls hungrig ville bara typ ersättning eller vatten men knappt lunch eller mellan alls orolig för att han på g att bli dålig också men hoppas inte helt ärligt.
I morgon vinkdagen så får se hur det allt går nu också.
Så i dag var det hela fredrik i dag som minis var lite skrämd över precis som jag när jag va liten.
Sen upp till Fridhemsplan mötte mamms & stor trollet där också också en stund med mammsen.

Tog denna bild ungefär 2 efter att hesa Fredrik hade gjort sitt .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards