Alla inlägg den 25 september 2022

Av anonym anonym - 25 september 2022 23:14

Idag var det bokad zumba har längtat så mycket efter att vi har haft sjukstuga här angående lilleman också som då var start 1 sen kom jag & sambon samtidigt förutom att han det lite värre .
Men skönt väder var det i allafall i dag runt 17grafer i dag också.

så skön prome upp till gymmet bytte snor vid i gång  tog av mig lång tröjan nere på gymmet utan för salen  tog mig selfite

utan dörren sen efter det gick jag in i salen också så att jag fick min vanli plats som man haft sen 2003 när man började på sats också till och med som sagt.

passet gick bra  och jag har världens energi också i dag också till och med också.

sen jag mamma efter gymmet & dom var i parken & lekte också var totalt. Ofta runt 3 timmar.

medan jag duschade lugn & ro & sen tills att dom kom tillbaka.

sen på kvällen så hörde den här tjejen av sig på den här företaget & så nu har jag allt gjort mig medlem också

sp nu blir man egen cche och bestämma egna dagar kl tider mm rintigt skönt

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards