Alla inlägg den 26 september 2022

Av anonym anonym - 26 september 2022 22:48

Mammsen väckte mig i morse tillsammans med mini också.
När vi kom upp jag & minis så förbereda honom till honom till skolan medan jag förbereda minis till förskolan.
När man ännu hade tid så då tog mig gamla klass kompis kontakt så vi pratade en stund om hur gamla våra barn var bland annat visade sig att den ena är 1 år äldre än min ska försöka ta & träffa henne nån gång skulle vara roligt var väldigt många år sen.
Skit väder i dag mammsen berättade att det var åska i luften när hon kom tillbaks efter lämna honom på skolan så hade kommit någon åsk smäll & sen hade sambon ringt & hade nästan fått blixtarna fram för sig på lastbilen .
Det var skit väder hela dagen i & speciellt på vägen till förskolan var detta .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards