Alla inlägg den 7 september 2022

Av anonym anonym - 7 september 2022 23:14

Ännu denna vinkdag blev bra efter frukt stunden också.
Hade ett lite samtal med förskole läraren också om hur det hade gått också som sagt också.
Jag ska verkligen inte klaga ellersom tills vidare har allt gått bra också.
Så bestämde mig i dag att baka kakorna som jag hade beslut ångest att bestämma mig för också.
Testa nytt recept som gick bra med chockad & kaffe.
Som blev super goda sen villr sambon att jag skulle hämta en matkasse men resturangen var hade sagt tack & hej.
Sen hade tagit kontakt med förvaltaren & berättade att jag behövde pengar till kläder för minis nu när det blir höst & som jag missat & på minde mig på förskolan också.
Jag hade allt räknat med runt kanske 400 700 kronor med fick 10 00 kronor.
Så detta bestämde jag mig för att hålla helt tyst om plus svårt o Lia på hono
Bland annat hur han beter sig mot min stora son.

Här är kakorna med choklad/ kaffe smak smak.

orange tomater

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards