Alla inlägg den 23 september 2022

Av anonym anonym - 23 september 2022 23:08

Ni som läser man blogg sen ungefär 3 år när jag få pratade med en amerikansk kille säger inte namnet på honom & jobb för allas bästa också klart.
Som skulle låna runt 33 800 till slut fick säga stopp för det började värka i bröst och den tenneriffa resan som hjälpte mig att komma ur den också.
Hörde av sig nu igen och vet inte vad jag ska tycka om detta men mer uppdatering om detta tänker mig inte låta mig blir lurad igen eller har nu mera 2 barn att ta hand om också
Ännu en dag som lilleman var hemma i från förskolan snorig & grymt hostig & väldigt gosig aptiten var ej den bästa eller precis som sagt.
Var till Maxi handla bindor & kaffe ett par byxor & en intim gelé för underlivet också .
Annars vart hemma & minis låg & sova i nästan i 3 timmar också som sagt.
Har vart rätt kyligt i dag & sen också har det var molningt i stort sätt hela dagen också till & med också.
sen kom sambon hem ganska tidigt också i dag eftersom han slutar rätt tidigt också .
Så lekte mycket boll med honom också på eftermiddagen också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards