Alla inlägg den 22 september 2022

Av anonym anonym - 22 september 2022 23:07

En underbar morgon med lite mulet till & från på morgonen tills att solen sken i allafall.
Var upp till Fridhemsplan en sväng sen kollade kontot hem och kontrollerad .
Sen Ica och handla hem dagens middag och hittade recept på stört när man var på väg in till maxi.
Sen nån tv inspelniing som var utan för butiken .

Av anonym anonym - 22 september 2022 00:10

I dag fick mammsen äran att lämna minis eftersom hon till butiken som är i samma väg gång som förskolan.
Medan våran städare höll på & fixa sen dona hålla på är hon kom tillbaks så då bestämde vi oss eller närmare jag att följa med henne dit.
Sen åkte vi sa till städaren att vi åkte .
Lite skämt blev det för mig också in stort sätt också när jag såg att dom hade lagt fram kul löpare för ha på bordet & sen också efter stund satt upp lite julstjärnor ljusslingor formar till pepparkakor ockdp.
Såg tog & minis lakan sambon ringde. Undr jsgf

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards