Direktlänk till inlägg 26 juni 2023

Anfall i natt och vilket halloj

Av anonym anonym - 26 juni 2023 22:55

Hade anfall på natten vilket gjorde att vakande helt klar vaken 06:14 men lyckades sen somna om en stund tills att minis vakande med att hostande som minis har nu fått.
underbart .
Vart lite åska här i dag ocldå och ett mindre denna det var mer t typ en ny oxg f attxsfx fr er tre.
Underbart väder också lekt med båda barnen tills att man var slut nästan .
Och min större son var absolut livlig av sig och slag hor och dit också.
Lite åska på förmiddagen/ eftermiddag a i a
Och gamla .
Mem vart riktiga f

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 27 juni 21:45

En jobbig natt tills kl var runt 4 tiden men så varmt inom hus och gick inte att ha dörren på glänt eller för då skulle getingarna bombadera mig. Vi vakande runt åtta tiden i dag kände mig halvt små seg av mig eftersom. Det var så varmt. Vi fick i...

Av anonym anonym - Onsdag 26 juni 21:45

Vaknade tidigt i dag och kom upp tidigare ockdå fick så nån skum drömm så att jag vakande av detta. Gick ordna frukost minis var inte hungrig eller han vill genast upp till min mamma också så det fick han. Skulle till butiken och då bröt helsiket ...

Av anonym anonym - Måndag 24 juni 19:41

Hade svårt att somna i natt och sen att minis sov också lite oroligt lite han också plus somnade sent. I dag var det svalt på morgonen och sen ville mamma måla huset där gästerna sover eller om min syster kommer hit så klart. Det blev ner tripp ti...

Av anonym anonym - Söndag 23 juni 21:37

Vi sov gott jag och minis . Han hade svårt och somna och somnade runt halv tio Jag somnade vid midnatt , vi åt frukost så bytte jag på honom och sen efter det gick upp till stora huset. Det har vart en till och från dag kan man egentligen säga a...

Av anonym anonym - Fredag 21 juni 22:47

I dag är det midsommar oct önskar fin midsommar till er som följer mig oct nya följare också. Dagen till och från har den om man säger så. Gubben hjälpt mamma med saker och gjort dessa dagar också . Medan man har kollar på ungarna har packar upp l...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards