Alla inlägg den 22 juni 2023

Av anonym anonym - 22 juni 2023 22:25

Jag sov bra precis som lilleman gjorde och regna när vi vakande också.
I dag så blev det en väldigt frustrerande blev förbannad .
Var till butiken i dag och till avskjälpningsplatsem först för att få bort gammalt skräp plus att vi äntligen har fått bort den här ormen också som har legat i en tunna men tog hjälp av grannen som hjälpte oss att få bort den också.
Men när vi kom hem så då åkte mamma i väg med bilen för att få ordning på något som inte stämde och där stog våran hyr bil också.
Men när vi kom hem så började sambon att skrika på oss igen och man märkte hur både barnen kom till mig och skulle krama mig eftersom jag själv blev sårad av sambon.
Men om 2 dagar igen så blir det en nya semester vecka för oss .
Han har gjort min stora son rädd för honom och förstår min son också för den delen.
Så i dag så har hans aggressioner gått ut över oss som det alltid över.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards