Alla inlägg den 29 juni 2023

Av anonym anonym - 29 juni 2023 22:12

Jag sov helt okey medan minis sov lite oroligt lite till och från också.
Vakande med fint väder men kände att det var kvavt i luften och efter frukosten så gick vi till stranden
Och när vi precis var på väg hem igen så då bröt det loss och jag sa till min stora är detta ett skämt nu är det allt 4 dagen i rad som vi har åska inte mycket till regn eller precis .
Börjar bli jobbigt men hann lägga minis som somnade ganska snabbt också gjorde han.
Jag passade på att gå klart min utmaning på govvi som jag jobbar för och det var riktiga smällar och följde på weather app live hur det såg ut.
Men efter var klar med hela utmaningen och pricka i och namn mm så.
Så då bestämde mig för att åka till nummela men denna gång till rusta blev det och strosa omkring där .
Köpte super fina blommor som jag ska plantera medan minis sover så ser han inte vad jag håller på med och vill vara del aktig i detta .
Köpte i rosa med mörk rosa och ljus rosa med nån kombo rosa/vit på kommer lägga ut bild på detta i pallkragen sen när detta är klart.

Tills vidare så såg ser dom ut så här i nyanserna allihopa.
Köpte 8 stycken totalt också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards