Alla inlägg den 20 juni 2023

Av anonym anonym - 20 juni 2023 21:47

Sov gott precis som lillen gjorde också och ropade på mig i morse när han ville.
Det var ganska varmt i dag också när vi kom upp också .
Och en tjurig mamma nu över lite saker som inte egentligen har med mig och göra egentligen .
Vissa saker håller jag nog med om det gör jag i allafall .
Vi åkte in till nummela i dag och kollade på tokmanni hittade en jätte fin kortvkjol där i svart den andra var fin den också men inte på samma sätt eller tyckte jag.
Älskar den butiken det gör jag verkligen.
Kom hem och käkade mat så kom våran bekanta som mammsen behövde hjälp av angående för nån fläkt.
Och som skulle lyfta undan en Sten vid trampolinen så låg det en orm där så han vågade inte ta bort stenen det förstår jag till 100 också har själv den nojan som sagt.
Ett kvälls dopp på kvällen och vattnet var riktigt skönt med 24 grader och bada toppless också hade turen att en granne till oss kom ungefär 10 minuter efter jag kommit upp.

Vår hyrbil

Invändigt .
Var riktigt Nice den här Bilen måste säga att det här var en av dom bästa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards