Alla inlägg den 27 juni 2023

Av anonym anonym - 27 juni 2023 22:01

Vakande på bra humör i morse precis som minis och gick upp till gemensamma stugan som blev i stort sätt ett enda stort misstag i mina ögon .
Har en som hackar på mig precis som i går och tog illa vid mig ganska illa precis som i går.
Känner förtillfället inte igen familjemedlemmen alls och är en till som knappt gör det också.
Men kan säga precis vad som helst i stort sätt Saker som man är helt oskyldig till så får man skulden i stället eller omvändt .
I går brast jag i grät och sen i morse man orkar bara inte .
Man vet inte hur man ska allt bära sig åt eller hur man än försöker fundera på detta helt ärligt men ni förstår jag nu samtidigt en annan person om hur jag har vart mig mot den personen som tillhör våran familj också .
Men men har annars i dag sopa golven och gjort lite små justeringar på saker i köket och flyttat på saker så det inte ska stå på golvet i onödan mm.
Knappt saker på matbordet också för det ska se snyggt ut och inget huller om buller som det börja göra efter en annan justering.och sakerna som det handlar om det är minis saker vill inte ha allt huller om buller vill ha det snyggt med inte så mycket saker ståendes .
Men har luftat mattorna och annars snygga till detta också.
Kan lova när man är en som jag som har fått städa med hjälp från personal i en gruppbostad med städning / diskande varje dag så då blir man pedant ha saker på rätt håll också.
Så då vill man fortsätta ha detta annars får man vara panik i stället.

Så här det och ska få vara också enligt mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards