Alla inlägg den 11 juni 2023

Av anonym anonym - 11 juni 2023 23:48

I dag skulle min stora på ett födelsedagskalas som visst skulle ligga i Farsta ungefär 10 minuter i från stationen/centrum.
Resan dit gick snabbt tyckte jag men den tåg chauffören såger jag bara fy fan åt när vi klev av så höll min stora på att bli mellan dörrarna när han skulle av .
Så vi gick och sa till om detta innan vi fortsatte mot fest lokalen också .
Men det jag inte vet beredd på att se gårdagens händelse precis utan för tunnelbanan också som sagt också gjorde ont i mig att se det här där folk stog och stöttade varandra och sen hur dom la blommor på dåd platsen skickar många kramar och styrkekramar till dom anhöriga var riktigt smärtsamt att se.
Och det tog en stund innan vi hittade till rätt hus/fest lokalen där kalaset skulle vara.
Och sen strosade vi omkring i centrum tills att det var dags att hämta hem min stora .
Men fint väder har det i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards