Alla inlägg den 8 juni 2023

Av anonym anonym - 8 juni 2023 22:57

Jag sov gott det gjorde minis också så klart med lite hosta hade han.
I går kväll kollade jag på bonti där jag köper saker till Minis tillbehör och saker till vagnen också.
Är bara sitt dynan kvar nu så är den klart för sommaren än ha med sig ordinarie vagnen även om jag ber gubben ta med den så klart men vill hellre ha såna saker om man ska till Helsingfors eller en tur till Tallinn har den bättre hjul också.
Underbart väder i dag var varmt i solen också var detta.
Kollade på bonti nu hade dom fått in white fresh parasollet så var in till Odenplan och köpte ett sånt äntligen nu har man lite att variera med i allafall.

Med sommar suffletten är denna bild.

Nu har jag i allafall det planerade ska nu bara ha en sitt dyna vet ej om den gröna som jag har hemma matchar ska annars kolla på pine green för den var inte lika mörkgrön som jag har hemma sen tidigare ska vara mer ljusare färger på denna vagn och ordinarie vagn vill jag ha.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards